- בית
- שירות לקוחות
- מי אנחנו?
- אמנת שרות
אמנת שרות
אופרייט סימנה על דגלה מתן שירות מקצועי, אדיב ואיכותי לשביעות רצון הלקוח
- מוקדי השירות והביטוח המקצועיים ומנהליהם נכונים לטיפול בכל פניה, בכל שעות היממה.
- כל פניה תיענה במהירות, באדיבות ובסבלנות.
- לוחות זמנים יתואמו עפ"י נוחות הלקוח.
- מנהל/ת מוקד השירות וסמנכ"ל השירות עומדים לשירות כל לקוח.
- אנו מתחייבים לטיפול מקצועי ואמין.
- רכבי החברה יתוקנו במוסכים מורשים.
- רכבי החברה יתוקנו במוסכים ברדיוס של עד - 50 ק"מ מבית הלקוח.
- אנו מתחייבים להיות זמינים ולקבל קריאות שירות 24 שעות ביממה.
- אנו מתחייבים למענה ממוצע של 9 שניות (ועד 100 שניות בשעות עומס).
- רכב שיימסר לביצוע טיפול תקופתי בשעות הבוקר יוחזר באותו היום.
- רכב תקוע יטופל או ייגרר בתוך שעתיים מהקריאה, או עד 4 שעות בכביש הערבה ואזור ים המלח.
- זמן שהייה מרבי במוסך בגין תאונות על פי קביעת השמאי.
- רכב חלופי שימסר יהיה תואם לרכב המתוקן, תקין ונקי.