סקודה קארוק

Skoda Karoq
  • קטגוריה: פנאי-שטח בינונית (SUV) / פנאי קומפקטי
  • תצורות: 5 דלתות האצ'בק
  • נפח מנוע: 1.5 ליטרסקודה קארוק 2019
  • מנועים: טורבו בנזין / טורבו דיזל
  • הנעה: קדמית / 4x4
  • אחריות יבואן: 2 שנות אחריות
  • רמת איבזור בטיחותי: דרגה 6 (אמבישן, סטייל) / דרגה 7 (פרימיום)
  • דרגת זיהום אוויר: דרגה 11 (אמבישן) / דרגה 12 (סטייל, פרימיום)
  • מידות: 438 ס"מ אורך, 184 ס"מ רוחב, 160 ס"מ גובה
  • משקל עצמי: 1,318 ק"ג
  • בסיס גלגלים: 263 ס"מ
  • נפח תא מטען: 500 ליטר (1,609 ליטר כאשר המושבים האחוריים מקופלים)
  • צריכת דלק: כ-18-20 ק"מ לליטר (תלוי נפח מנוע)
  • מיכל דלק: 50 ליטר (בנזין) / 55 ליטר (דיזל)
  • קבוצת רישוי: קבוצה 4 / קבוצה 5
  • מחיר מחירון: החל מ-154,000 ש"ח (1.5 ליטר אמבישן) / כ-164,000 ש"ח (1.5 ליטר, סטייל) / כ-181,000 ש"ח (1.5 ליטר, פרימיום)
  • תאוצה מ-0 ל-100: 8.6 שניות (2.0 ליטר) / 9.3 שנית (1.0 ליטר)
  • מהירות מירבית: 181 קמ"ש (2.0 ליטר) / 201 קמ"ש (1.6 ליטר טובו)
  • הספק מירבי (כ"ס): 203 (2.0 ליטר) / 195 (1.0 ליטר טורבו)
  • הילוכים: 7 (שבעה)
  • תיבת הילוכים: אוטומטית רובוטית כפולת מצמד (DSG)
  • רמות אבזור / גימור: אמבישן (Ambition) / סטייל (Style) / פרימיום (Premium)
  • שנת השקת דגם נוכחי: 2017 - דור ראשון
  • מחליף את הדגם: סקודה יטי (Skoda Yeti)
  • מכירות: לא נמכרו מספיק יחידות בשביל להשתלב במצעד הנמכרות ביותר בישראל.
  • מתאים ל: משפחה ישראלית גדולה, חובבת טיולים ספורטיביים.
  • מתחרות ישירות בקטגוריה: קיה ספורטאז', קיה נירו, מיצובישי אאוטלנדר, טויוטה C-HR, מאזדה CX-5, ניסאן קשקאי, ניסאן אקסטרייל, סובארו XV, פיג'ו 3008, סיאט אטקה.
  • תיאור היבואן: "השילוב המושלם בין משפחתית לרכב פנאי. רכב הפנאי הקומפקטי והאיכותי של סקודה סקודה קארוק, רכב הפנאי הקומפקטי והאיכותי של סקודה עם מגוון רחב של רמות גימור, מרחב נדיב ומערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט."
  • ביקורות: "מתחרה ראוי בסגמנט. חבילה טובה שמתומחרת בצורה הוגנת" (אוטו, 2019) / "מרווח פנימי טוב, נוחות נסיעה גבוהה, ביצועים מוצלחים, צריכת דלק נמוכה, אבזור נדיב ורמת בטיחות מצוינת...בהיעדר אותו ברק עיצובי, סקודה קארוק יפנה אל הלקוחות שמחפשים פשוט מכונית יעילה ומוצלחת." (מבחן iCar ל-2018) / "נוחות נסיעה מרשימה, תא נוסעים מרווח ומאובזר, ביצועים טובים ומערכות בטיחות המקיפות בקטגוריה במחיר זה. בשורה התחתונה: ברוך הבא לצמרת" (מבחן ynet רכב, 2018) / "עוד להיט מבית סקודה בישראל. טיפה יקרה, חכו למבצעים. סקודה הצליחה לבנות גרסה של סיאט אטקה שהיא יותר טובה מהמקור" (יואב קווה, כבישים, 2018)
  • הערה: הנתונים מתייחסים לדגמי 2020 והלאה. באתר אופרייט נמכרים גם דגמים חדשים פחות.

  • מכירת רכב: סקודה קארוק יד ראשונה במאגר אופרייט, ביחד עם שאר דגמי סקודה.

  • חזרה לרשימת הדגמים המלאה