מי אנחנו?

השרות עבורנו הוא דרך חיים והלקוח בראש מעייננו

מערך השירות של חברת אופרייט כולל כ-110 עובדים, ומיועד לאפשר מתן מענה לוגיסטי תחזוקתי לכלל רכבי החברה.
רכבי לקוחות החברה פזורים על פני כל הארץ והשרות ניתן לכל רכב ורכב במקום בו הוא נמצא.
לאגף השרות בחברת אופרייט קיים מוקד שירות מאוייש 24 שעות ביממה, כל השנה, להוציא יום כיפור.
למוקד השירות מגיעות כל הפניות מהלקוחות לכל דבר וענין כולל בקשות לטיפולים, תיקונים, ביצוע טסטים, טיפול בתאונות ועוד.
המוקד כמרכז העצבים של השירות מנווט את פתרון הבעיה שעבורה הלקוח פנה ע"י מערך שינוע פנימי של החברה או ע"י ספקים חיצוניים.
אנו נעזרים בכ - 140 ספקים חיצוניים כדלקמן:

  • מוסכים - מורשים בלבד, ע"י יבואני הרכב
  • חברות גרירה
  • תקריות
  • שרותי זגגות
  • מכוני טסטים
  • ועוד...

בנוסף, קיימות ברשותנו ניידות שרות שתפקידן לתת שירות מיידי ללקוחות לתיקונים קטנים, בעיות התנעה, מצבר ועוד.
ברשות מערך השירות קיימים מאות רכבי מלאי שמיועדים להימסר ללקוחות אם התיקון של הרכב נמשך מעבר לשעה שנקבעה בחוזה או שהתיקון ארך יותר מיום אחד.
השירות ינתן ללקוח באשר הוא - נציגי השירות שלנו יגיעו ללקוח לכל מקום בארץ, יקחו את הרכב, יעבירו אותו למוסך או לספק אחר נותן השירות ובתום התיקון/ טיפול הרכב יוחזר ללקוח מבלי להטריחו כלל. קראו את אמנת השירות של אופרייט.
הלקוחות יתקשרו לכל דבר וענין למספר טלפון אחד 2333* וכל מערך השירות עומד מאחורי מספר זה לטיפול בכל בקשה או בעיה.
מטרתנו להסיר כל דאגה מלב הלקוח בקשר לרכבו ומרגע שפנה למוקד המשך הפעילות יעשה אך ורק על ידנו.